Followers

21 November 2010

Syarat penempahan

Diucapkan jutaan terima kasih kami ucapkan kerana sudi mengunjungi SuMaConfectionery

P E R H A T I A N
1. Tempahan hendaklah dibuat 2~ 3 hari awal untuk kuantiti yang sedikit (30 ~ 50). Untuk tempahan melebihi 100 keatas, sila maklumkan 1 ~ 3 minggu sebelum tarikh yang diperlukan.

2. Tempahan hendaklah diambil sendiri pada hari yang telah ditetapkan oleh anda. Penghantaran percuma hanya akan dibuat dikawasan yang berhampiran  sahaja atau di pick up point yang telah dipersetujui bersama.


Harga kesemua dalam blog ini adalah FIX (tidak termasuk kos penghantaran)


If nak tukar date pick up, make sure 2 hari awal. If nak cancell 3 hari awal. If last min deposit akan burn. HARAP MAKLUM!


3. Petrol/Tol charge akan dikenakan sekiranya 'Special Delivery' door to door diperlukan..ianya tertakluk kepada syarat dan persetujuan bersama.

4. Pembayaran 50% (deposit) hendaklah di buat sebagai Pengesahan Tempahan (Confirmation). Baki bayaran pula hendaklah dibuat sebelum tempahan diserahkan. Deposit tidak akan dikembalikan sekiranya tempahan dibatalkan oleh pihak anda.
Proceed order anda yang dah bg deposit @ full pymt. Untuk order bawah RM 100, sila bayar full in advance...kecuali atas sebab2 tertentu.



Segala urusan bayaran hendaklah dibuat ke akaun berikut:

Payment :
Sumarni Bt. Mustamin
MBB : 162339005676
Delivery dibuat pada hari sabtu sahaja (harap maklum yer)

No comments: